.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندارگیلان بمناسبت ارتحال آيت الله فاضل لنكراني
استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است.

استاندار گيلان گفت: ضايعه در گذشت آيت الله العظمي فاضل لنكراني ثلمه‌اي برجهان تشييع و زخمي جبران ناپذير بر پيكره اسلام است. 
  
به گزارش شمال نیوز ،علي عبدالهي امروز با صدور پيام تسليت آورده است: ارتحال تأثر برانگيز آن اسوه فقاهت و مرجعيت را به محضر حضرت بقيه الله اعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامي و مراجع عظام و حوزه هاي علميه و امت مسلمان ايران بويژه گيلانيان ديندار و ولايت مدار و مقلدان و بيت معظم له تسليت و تعزيت گفته و علو درجات آن عزيز را از خداوند منان خواستارم.
همچنين به مناسبت رحلت اين مرجع بزرگ تقليد شيعيان جهان پيام تسليتي از سوي سازمان تبليغات اسلامي به دفتر اين خبرگزاري ارسال شده كه در قسمتي از آن آمده است: فقدان يار ديرين امام راحل، مجاهد والا مرتبه‌اي كه در سراسر حيات علمي لحظه‌اي از مجاهدت باز نايستاد، ضايعه‌اي دردناك و جبران ناپذير است.
همچنين روابط عمومي شوراي شهر رشت و شهرداري، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و تعدادي ديگر از ادارات كل استان گيلان در پيام‌هاي جداگانه اين ضايعه تأسف بار را تسليت گفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.